موتورهای جستجو, بازاریابی آنلاین, رسانه های جمعی, تجارت الکترونیک,SEO,Online Marketing, Social Media ,E-commerce

اصول مدیریت شهرت و اعتبار

نسبت به اندازه ای که بازاریابان زمان وتلاش خود را صرف دیده شدن در نتایج جستجو می کنند, همه صفحات رتبه بندی مناسب نیستند.این دلیلی جز ساده شدن انتشار محتوا در وب ندارد که توسط هر شخص تازه کاری نیز می تواند صورت گیرد.نتایج منفی جستجو محدود به موتورهای جستجوی استاندارد نیست بلکه جستجوگرهای وبلاگ,سایتهای ویدیویی مانند YouTube و اخبارهای جمعی مانند Digg نیز می توانند نتایج منفی داشته باشند.هیچ شرکتی نمی خواهد چیزی مانند آنچه که Kryptonite locks  تجربه کرد را تجربه کند.در اینجا 3 اصل اساسی را برای کنار آمدن با مدیریت شهرتتان بر روی وب می آوریم: نظارت,بهینه سازی و اقدام.

·        برچه چیزی نظارت کنیم؟

محصولات, برندها,شرکت و مدیران آن

·        در چه جایی نظارت کنیم؟

Google Alerts - google.com/alerts  هشدارهای گوگل

Yahoo Alerts - alerts.yahoo.com هشدارهای یاهو

RSS feed subscriptions to search results Technorati, Feedster, Yahoo & Google News, BlogPulse اشتراکات خبری

Social Media via tags: tagbulb.com, tagfetch.com, keotag.com رسانه های جمعی از طریق برچسب ها   

 

·        بهینه سازی  بهترین وسیله برای جلوگیری و نه واکنش است. هر چند که بهینه سازی واکنشی برای جابجایی نتایج منفی جستجو کاری است که اکثر سرویسهای مدیریت اعتبار انجام می دهند.

 

·        وقتی نشانه هلی منفی را مشخص کردیم اقدام به برداشتن این قدمها می کنیم:

- اول ببینید آیا اصلا اینکار ارزش وقت صرف کردن را دارد؟

- اگر نه دلیلتان چیست؟

- اگر ارزش دارد پس به بحث بنشینید.

- آماده پاسخ دادن باشید.

- در نهایت با خودتان در اینگونه موارد رو راست باشید.

+ Yes Man ; ۱٠:۳۸ ‎ق.ظ ; ۱۳۸٧/۱٢/٢
    پيام هاي ديگران ()